شرکت خزرفن

ساخت وبلاگ

فن سانتریفیوژ فوروارد چه تفاوتی با فن سانتریفیوژ بکوارد دارد؟

 این مهم است که یک فن سانتریفیوژ فوروارد را انتخاب کنیم که ویژگی عملکرد آن مطابق با نقطه وظیفه مورد نیاز در نقطه کارایی اوج یا نزدیک باشد. استفاده از فن سانتریفیوژ فوروارد در رده اوج خود ، مصرف برق و نویز ساطع شده از فن را در حین انجام عملکرد مورد نیاز به حداقل می رساند.

فن سانتریفیوژ فوروارد چگونه کار می کند؟

نام "فن سانتریفیوژ" از جهت جریان و نحوه ورود هوا به پروانه در جهت محوری گرفته می شود و سپس از محیط بیرونی فن بیرون می آید. تفاوت جهت جریان بین ی فن سانتریفیوژ فوروارد و بکوارد در این است که هوا از محیط فن خارج می شود. با یک فن یکوارد ، هوا در یک جهت شعاعی خارج می شود در حالی که با یک فن سانتریفیوژ فوروارد هوا به صورت مماس از محیط فن خارج می شود.

بر خلاف فن سانتریفیوژ بکوارد، فن سانتریفیوژ فوروارد به محفظه ای نیاز دارد که هوای سرعت بالایی را تبدیل کند و نوک های پروانه پروانه را به یک نیروی استاتیک با سرعت پایین تر تبدیل کند. شکل محفظه نیز جریان هوا را به سمت خروجی هدایت می کند. این نوع فن سانتریفیوژ فوروارد معمولاً به عنوان پیمایش شناخته می شود. با این حال ، می توان از آن به عنوان ولوت یا سیروکو نیز یاد کرد. با نصب فن سانتریفیوژ فوروارد جلو در یک محفظه پیمایش ، معمولاً از آن به عنوان یک دمنده رو به جلو یاد می کنند.  

محل کار بهینه برای فن سانتریفیوژ فوروارد زمانی است که با فشار بیشتری کار می کند.

ساخت فن سانتریفیوژ فوروارد

فن سانتریفیوژ فوروارد جدید عملکردی مطابق با استانداردهای AMCA ، با دقت آزمایش شده و کیفیت برای عملکرد مناسب مونتاژ چرخشی استانداردهای ANSI ، خاصیت رزونانس روتور و عملکرد کلی فن بررسی می شوند. منحنی عملکرد یک فن سانتریفیوژ فوروارد از این نظر بی نظیر است که دارای دو نقطه تولید فشار اوج است. در حالی که بسیار کارآمد است ، از این فن سانتریفیوژ فوروارد نباید در برنامه هایی استفاده شود که در آن مواد می توانند در منحنی تیغه جمع شوند و باعث عدم تعادل شوند.

صدا و عایق در فن سانتریفیوژ فوروارد به چه شکل است؟

فن سانتریفیوژ فوروارد دمنده ها برای برنامه هایی که نیاز به حجم هوای بالایی دارند با فشار کم و متوسط نیاز دارند در حال حاضر پر طرفدارترین فن های بازار هستند و بسیاری از واحدهای مسکونی و تجاری هواساز حمل و نقل هوایی (AHU) مجهز به تورین ، لاو صنایع ، Yilida ، مولر و Trane مستقیم و منفذ درایو کمربند هستند که همه آنها را می توان تهیه کرد.فن سانتریفیوژ فوروارد نیز برای بسیاری از کاربردهای صنعتی از جمله برج های خنک کننده ، سیستم های نقاله ، مهر و موم های یخچال فریزر ، فن سانتریفیوژ فوروارد و کار با مواد سبک مناسب است.

با توجه به واحد تولید پیشرفته و استفاده از فناوری پیشرفته در فن سانتریفیوژ فوروارد ، ما قادر به ارائه طیف گسترده ای از فن سانتریفیوژ فوروارد هستیم. با توجه به تحولات موجود در بازار ، این محصولات توسط متخصصان واجد شرایط ما تولید می شوند. کاربردهای گسترده ای پیدا می کند ، صنایع فولاد ، شیمیایی و کود و صنایع غذایی هستند. بهره برداری آسان از فن سانتریفیوژ فوروارد ، ساخت و ساز محکم و نگهداری پایین برخی از ویژگی هایی هستند که در آن از سیستم های کنترل آلودگی صنعتی ما استفاده می شود.

برای پاسخگویی به نیازهای دقیق مشتریان ، ما یک تأسیسات بزرگ زیرساختی فن سانتریفیوژ فوروارد  ایجاد کرده ایم و تیمی از متخصصان ماهر و متخصص را منصوب کرده ایم. مهندسین و کارمندان پشتیبانی ما از جدیدترین فن سانتریفیوژ فوروارد و مواد با کیفیت اطمینان جهت تولید تجهیزات صنعتی ارائه شده استفاده می کنند. علاوه بر این ، تجهیزات صنعتی ارائه شده را به کشورهای مختلف خاورمیانه صادر می کنیم.

شرکت خزرفن...
ما را در سایت شرکت خزرفن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خزرفن khazarfan بازدید : 221 تاريخ : شنبه 30 شهريور 1398 ساعت: 12:16

از فن مرغداری خنک کننده هوا برای حفظ گردش هوا و دمای مناسب در مزارع مرغ استفاده می شود. فن مرغداری می توانند برای کاربردهای مختلف مانند مرغداری ها ، ساختمانهای صنعتی و غیره استفاده شوند و از راندمان بالایی برخوردار باشند. فن مرغداری در دو حالت موتور تک فاز و سه فاز در دسترس هستند. برای بدست آوردن جریان هوای آیرودینامیکی ، فن مرغداری با شکاف گسترده ورودی و خروجی و تیغه آیرودینامیکی طراحی شده است تا هوا را در ورودی قطع کرده و آن را به طور مساوی در سرتاسر ناحیه پخش کند. از مواد با کیفیت بالا و جدیدترین فناوری در ساخت فن مرغداری گردش هوا استفاده می شود. گزینه آویز فن در دسترس است ، با زاویه قابل تنظیم از فن مرغداری برای دریافت جریان هوا مطابق نیاز  

مزایای  فن مرغداری

به راحتی و سریع قابل نصب میباشد.

کم هزینه در حال اجرا و سر و صدای کم.

بدنه ایستا و پویا متعادل ، در نتیجه لرزش پایین و پایداری خوب فن مرغداری.

با توجه به کاربرد مرغداری ، فن مرغداری برای پایداری در محیط غبار آلود و مرطوب در خانه طیور طراحی و ساخته شده اند.

فن مرغداری با موتور کمتری در دقیقه کار می کند که می تواند با فاصله حدود 50 پا به هوا برسد.

این میزان مرگ و میر در ماه های تابستان را کنترل می کند

ایمنی محافظ سیم از دو طرف فن مرغداری تهیه شده و برای محدود کردن ورود موش های بزرگ به فن مرغداری طراحی شده است و در نتیجه هیچ آسیبی به قطعات چرخان فن مرغداری نمی رسد.

فن مرغداری گردش هوا دارای مسکن غیر خورنده بوده و بر اساس اصل کار پیشرفته طراحی شده اند.

فن مرغداری قابل حمل است و می توان آن را حتی برای ایستادن بر روی سطوح خشن ساخت.

فن مرغداری عملکرد بالا و عمر طولانی تر را تضمین می کند. 

نخستین تلاش برای ارزیابی رفاه حیوانات مبتنی بر منابع بود ، زیرا ارزیابی حداقل نیاز منابع به طور کلی آسانتر از ارزیابی تأثیر شرایط تولید بر روی حیوانات است. ارزیابی مبتنی بر منابع در نظر دارد شرایط محیطی لازم را برای رفاه مطلوب حیوانات تضمین کند. با این وجود ، برای تأیید این که چنین شرایطی باعث رونق حیوانات نمی شود ، تهیه روش هایی براساس تأثیر خود حیوانات ضروری است. روشهای ارزیابی مبتنی بر حیوانات که بعداً توسعه یافتند ، مانند پروتکل ارزیابی مرغداری رفاه ارزیابی کاملی از تأثیر شرایط واقعی پرورش بر رفاه طیور ارائه می دهد. با این وجود ، در سطح تجاری ، اجرای پروتکل کامل دشوار و وقت گیر است ، بنابراین ، یک پروتکل ساده و کارآمد برای جوجه های گوشتی تهیه شد . اخیراً ، رویکرد ارزیابی رفاه متفاوتی بر اساس روش ترانسکت برای جوجه های تجاری و بوقلمون پیشنهاد شده است که استفاده از فن مرغداری می باشد. نتایج اولیه نشان می دهد که استفاده از فن مرغداری برای کاربرد در مزرعه ساده و کاربردی است و به نظر می رسد از قابلیت اطمینان بین مشاهده گر برای تشخیص مشکلات عمده رفاهی در مرغداری برخوردار است.

شرکت خزرفن...
ما را در سایت شرکت خزرفن دنبال می کنید

برچسب : فن مرغداری , مزایای,فن مرغداری, نویسنده : خزرفن khazarfan بازدید : 250 تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1398 ساعت: 14:05

فن گلخانه ای برای رشد گیاهان شما بسیار مهم است. فن گلخانه ای هوای تازه و متحرک بادهای بیرونی را شبیه سازی می کند تا دیواره های سلولی گیاه قوی تر شود و در نتیجه گیاهان نیرومند بیشتری تولید می کنند. حرکت هوا به وسیله فن گلخانه ای نیز گرده افشانی را تسهیل می کند.

یک گلخانه به طور طبیعی مستعد گرمای بیش از حد است که برای گیاهان شما مناسب نیست، پس باید از فن گلخانه ای استفاده کنید. در صورت عدم استفاده از فن گلخانه ای بیشتر گیاهان دچار استرس می شوند و وقتی بیش از حد گرم باشد می توانند بمیرند. دمای یک گلخانه می تواند در طول روز در هوای آفتابی ، حتی در زمستان ، بدون تهویه در فضای باز و گردش هوای مکانیکی ، تا حدی در حال افزایش باشد.حرکت هوا در گلخانه در تمام طول سال برای کاهش خطر ابتلا به بیماری های گیاهی و میرایی مهم است. این طیف از فن گلخانه ای با کیفیت شامل فن هایی برای گردش هوا و یک فن استخراج کننده قدرتمند برای از بین بردن هوای گرم به صورت خودکار از گلخانه می باشد.

جریان هوای برای گردش هوای گلخانه بهترین است :

قبل از توسعه سیستم های هوایی جریان هوایی (HAF) ، معمولاً برای یافتن تفاوت 10 درجه فارنهایت تا 15 درجه فارنهایت در دمای شب بین انتهای مخالف گلخانه بود. رشد و کیفیت گیاه اغلب این ناهموار را منعکس می کند. امروزه با یک سیستم فن گلخانه ای نصب شده ، نباید در هر نقطه از گلخانه اختلاف بیش از 2 درجه فارنهایت وجود داشته باشد.

فن گلخانه ای گردش هوا را در این گلخانه پر از نهال های گیاهی حفظ می کنند. فن گلخانه ای اول باید حدود 10 ′ تا 15 ′ از یک دیوار انتهایی قرار گیرد تا هوایی را که از طرف دیگر به گوشه گوشه می آید منتقل کنید. فن گلخانه ای بعدی باید در فاصله 40 ′ تا 50 ′ قرار داشته باشند تا توده هوا در حرکت باشد. یک گلخانه 30 ′ x 100 contains حاوی حدود 1-1 / 2 تن هوا است. هنگامی که هوا به وسیله فن گلخانه ای حرکت می کند ، مانند یک اتومبیل در یک جاده مسطح سیر می کند. به همین دلیل است که فن گلخانه ای  بسیار کارآمد است. فقط چهار فن گلخانه ای کوچک لازم است تا هوا در گلخانه فوق از 50 تا 100 پا در دقیقه حرکت کند.

علاوه بر مزیت بارز فن گلخانه ای بر دمای یکنواخت تر گلخانه ها ، سیستم های HAF می توانند بروز بیماریهای شاخ و برگ را کاهش دهند. هوای متحرک به وسیله فن گلخانه ای رطوبت را از سایبان گیاه حذف می کند و در نتیجه میکروکلیدای خشک تر ایجاد می شود.

فن گلخانه ای در ساعات روز ، فتوسنتز دی اکسید کربن موجود در لایه مرزی هوا در کنار برگ را تخلیه می کند. فن گلخانه ای ،هوای متحرک تخلیه شده را با هوای تازه جایگزین دی اکسید کربن بالاتر می کند.

 

امروزه بسیاری از تولید کنندگان فن گلخانه ای و تامین کنندگان گلخانه ها دارای فن هایی هستند که گردش هوای خوبی را فراهم می کنند. با این حال ، خطاهای نصب  فن گلخانه ای مشترک شامل ظرفیت هوادار بسیار کمی ، فاصله ضعیف و محل قرارگیری فن ها و همچنین نگهداری کم است. ظرفیت کافی فن را فراهم کنید.

در یک گلخانه آزاد ، هوا توسط فن گلخانه ای از یک طرف به سمت پایین منتقل می شود و طرف دیگر. این یک الگوی هوای افقی دایره ای که فن گلخانه ای ایجاد می کند.فن گلخانه ای باید در نزدیکی مرکز توده هوایی قرار بگیرند که به آنها انرژی اضافه می کند. برای گلخانه با سبدهای آویز ، مکانی در زیر یا بالاتر از سطح سبد انرژی کمترین مقاومت را در اختیار فن گلخانه ای  شما قرار می دهد. همچنین خشک کردن شاخ و برگها را از جریان مستقیم هوای فن گلخانه ای از بین می برد. فن گلخانه ای باید در زیر پرده انرژی قرار گیرند تا حرکت هوا در شب فراهم شود تا دمای آن یکنواخت شود.

 

شرکت خزرفن...
ما را در سایت شرکت خزرفن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خزرفن khazarfan بازدید : 245 تاريخ : يکشنبه 10 شهريور 1398 ساعت: 12:33

خبرنامه